La Will´s Kennel

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Laila Willén - 12 september 2012 20:49

  Dagen har varit ganska jobbig med värk. Hundarna har varit ute nästan hela dagen, så på dem har det inte gått någon nöd.


Blev bjuden på mat inne hos Carin. Det är inte alla som har så snälla grannar som jag. Annars har jag legat mest hela dagen.


Framåt kvällen ringde Lena från Nyköping. Hon berättade att de var så glada för Cruella. Hon är snäll, glad, pigg och lydig. Det låter jätte bra. Hon ska para henne nästa gång hon löper, vilket jag tycker ska bli jätte roligt.


Nej, nu ska jag lägga mig framför TV:n igen. Sedan ska jag ta en liten runda med mina gulliga hundar.


Ha en trevlig torsdag och var rädd om er. Kram 

 

 

         CRUELLA I SIN MORMORS SOFFA  

Ovido - Quiz & Flashcards