La Will´s Kennel

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Laila Willén - 2 oktober 2011 23:48

  Dagen har varit grå och trist. Inget ute väder direkt. Det har inte varit kallt iallafall.

 

  Har pratat en hel del i telefon under dagen. Alla är så intresserade om händelserna kring "Moa" och vill hjälpa till. Får se vad som behövs för att få hem lilla "Moa". Om de (Gode mannen och damen som har "Moa")kunde tänka lite lägre än näsan pekar, så lämnade de ifrån sig henne. Tycker nästan synd om dem båda två.

 

  Har målat en hel del keramik under dagen. Visserligen får jag mycket ont i min opererade hand, men det är ju så roligt. Dessutom så får jag en massa presenter att ge bort. Eventuellt priser till tävlingar nästa år.

 

  Hundarna har varit lite sömniga idag. De blir det när regnet strilar ner. Ska allafall ta med dem på en lite längre promenad, för de liksom jag måste vi röra på oss. Just nu så regnar det inte, så det är väl bäst jag passar på.

 

             HA EN SKÖN MÅNDAG   

Av Laila Willén - 2 oktober 2011 22:34


                                                         


      EMMALINE´S DJ BLACK JACK

 

  

   GRATTIS TILL SEGERN CASHEN!

 

               TID: 36.48

 

Nästa gång tar du banrekordet som är 36.46 Duktig kille, men jag visste att det skulle komma. Syster yster Rutan är så stolt över dig. Vila riktigt ordentligt nu, så du blir pigg i starten igen. LYCKA TILL på MASTERS. Vi håller tummarna för dig. Kramar i massor till Er alla.   

Ovido - Quiz & Flashcards