La Will´s Kennel

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Laila Willén - 10 oktober 2011 00:00

  Dagen började med regn. Börjar tröttna på allt regn nu. Hoppas på lite torrare väder i morgon.

 

  Har inte gjort något speciellt idag, för jag känner mig inte så bra i kroppen.

 

  Pratade med Åsa i telefon. De hade anmält Cashen till Masters på Åkers till helgen. Hoppas det går bra för han. Håller tummarna.

 

  Pratade med min nya granne Kickan i 6:an. Hon var orolig för att någon hade varit inne i hennes lägenhet under helgen. Jag sa att jag har inte sett något, men jag ser ju inte hela tiden vad som försigår på den sidan. Tycker det är skumt, men man vet ju aldrig vad som händer. Någon kanske har en nyckel kvar, sedan de bott där. Usch!

 

  Markus ringde på kvällen. Han mådde bra och hade det bra. På onsdag ska han till Arenan och ordna upp en del. Han sköter sig min pojke. Skönt!

 

  Ska ta en liten promenad med hundarna innan vi går och lägger oss. Behöver röra på oss. Sover bättre då.

 

            HA EN TREVLIG TISDAG  

Ovido - Quiz & Flashcards