La Will´s Kennel

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Laila Willén - 18 oktober 2011 00:00

  Idag har det regnat hela tiden. Det är snart en sjö på min baksida. Fy f´n!

 

  Tog en kort kiss och bajs promenad på morgonen. Varken hundarna eller jag tyckte det var skönt.

 

  Carita ringde och frågade hur det var med min feber. Den är normal igen, men jag är fortfarande väldigt trött. Man blir väl det efter så hög feber.

 

  Åkte och handlade lite. Tyvärr så måste man ha lite mat, även om det regnar.

 

  Marie ringde och talade om att de åker vid 8-tiden i morgon. Det ska bli roligt att träffa dem igen. Var ett bra tag sedan vi sågs.

 

  Har tittat på TV under kvällen. Markus ringde och undrade om jag skulle med till Västerås i morgon. Nej, han och Anders får klara av det själva. Hoppas bara det gåt bra.

 

  Nej, nu ska jag ta en kortis med hundarna. Visserligen regnar det ännu, men de måste göra sina behov ändå. Sedan blir det sängen och en bra bok.

 

     HOPPAS DET BLIR EN TORR ONSDAG

         HA DET SÅ BRA OCH
             VAR RÄDDA OM VARANDRA

Ovido - Quiz & Flashcards