La Will´s Kennel

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Laila Willén - 22 oktober 2011 00:00

  En strålande dag. Skönt att sitta ute och dricka kaffe och få frisk luft. Hundarna håller också med.

 

  De ringde från Faster Veras Cafe, att jag hade gods att hämta där.Tungt Hon trodde det vägde omkring 50 kg.

 

  Tog en sväng med hundarna. De liksom jag tyckte det var jätte skönt med en promenad på förmiddagen. Nu är det bara att vänta på snön. Hundarna gillar att springa och leka i snön. Inte fryser de heller.

 

  Åkte ner till Faster Veras Cafe och hämtade mitt paket. Gav även henne flera kassar och ryggsäckar som tack för hjälpen. Passade på att handla medans jag ändå var ute. Packade ur bilen när jag kom hem. Det var 45 kg. mat till hundarna.

 

  Monica skrev på FB att hon ska bjuda mig på Pizza i morgon. Jätte gulligt. Hon är en otroligt snäll människa. Jag har haft tur sedan jag flyttade hit. Har träffat flera underbara och trevliga människor, som jag har fått som nära vänner. Det är en del som har tur.

 

  Har tittat en del på TV under hela dagen, med bland annat damernas storslalom. Som vanligt så gick det inte bra för Anja. Varför hon fortsätter är en gåta för mig. Anser att hon ska lägga av.

 

  Hundarna kallar på uppmärksamhet. De vill gå ut på promenad innan de lägger sig för att sova. Det är väl bäst att jag tar och kopplar dem och går iväg då. 

 

   HA EN UNDERBAR OCH TREVLIG SÖNDAG   

Ovido - Quiz & Flashcards