La Will´s Kennel

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Laila Willén - 7 oktober 2011 00:00

  Tråkigt väder! Man får inte lust att göra någonting när det är så här grått och trist.

 

  Åkte och handlade. Måste ha hem en del till baket, som jag ska göra på eftermiddagen.

 

  Carina ringde och berättade att en reporter kommer att ringa mig. Hon har pratat med honom och berättat om "Moa". Han var mycket intresserad att skriva om det. Han liksom vi anser att "Moa" ska därifrån.

 

  Var inne hos Carita och Roland på mat. Det var mycket trevligt. De hade städat och gjort fint till morgon dagen.

 

  Var på promenad på eftermiddagen. Passade på när det inte regnade. Även om det regnar behöver hundarna likson jag ha lite motion.

 

  Tittade på Idol på TV i kväll. De var jätte duktiga, så det kommer att bli svårt att gissa vem som vinner. Det är bara vänta och se.

 

  Senare så bakade jag en hel del som jag ska ta med till Carita och Roland i morgon. Hoppas bara det kommer att räcka till kalaset.

 

  Ska ta en sväng med hundarna innan det är dags att krypa ner under täcket.

 

       TREVLIG LÖRDAG, MINA VÄNNER!   

Ovido - Quiz & Flashcards