La Will´s Kennel

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Laila Willén - 16 oktober 2011 22:47

  Ingen kan klaga på dagens väder. Mycket varmt och skönt och dessutom ingen blåst.

 

  Tog en promenad med hundarna tidigt på förmiddagen. Hade fortfarande feber, men det var toppen skönt att vara ute och gå.

 

  Var inne hos Kicki på 11 kaffe. Hon har stort behov av att prata. Vi hade en trevlig stund tillsammans. Hon bad mig ta hand om hennes Crosstrainer, för hon ville inte ha den. Toppen snäll!

 

  Stefan ringde och talade om att han och Mikaela var på väg till mig. Han skulle komma och fixa min dator. Han är jätte snäll.

 

  Roland kom in med mat, Kycklinggryta med potatis. Det var gott. Tycker det är jätte snällt av Carita och Roland att de kommer in med mat till mig, när jag inte mår bra. Hade precis äta färdigt när Stefan och Mikaela kom.

 

  Stefan höll på med datorn bra länge innan han fick ordning på allt. Skönt när det var klart. Vi fikade och hade en lång pratstund tillsammans. Det går bra för Mikaela i skolan. Hon trivs mycket bättre här än i värmland. Tur att hon flyttade till sin pappa då. Det är ju så viktigt med bra betyg i skolan.

 

  Stefan gick in till Kicki och hämtade Crosstrainern åt mig. Nu ska jag börja träna på den, så jag tappar några kilon. Måste gå ner i vikt, för jag ser ut som en padda.

 

  Mikaela och Stefan åkte hem igen. Det var mycket trevligt att ha dem här en stund. Tack snälla Stefan för hjälpen.

 

  Har tittat lite på TV under kvällen. Men nu är jag totalt slut. Det har varit mycket under dagen. och fortfarande har jag feber.

 

  Ska ta en promenad med hundarna, för det behöver de. Själv ska jag gå och lägga mig så fort jag kommer in igen. Är så trött och dessutom har jag värk i hela kroppen.

 

            HA EN TREVLIG MÅNDAG!  

Ovido - Quiz & Flashcards