La Will´s Kennel

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Laila Willén - 30 oktober 2011 23:45

  Typiskt höstväder. Var på en lite promenad på morgonen. Det var jätte skönt ute, så det blev en lite längre runda.

 

  Åkte och handlade. Hade glömt en del och sedan skulle jag handla åt Carita och Roland också. När jag kom hem, så kom Kicki in på 11 kaffe. Hon hade med sig kaffebröd som vanligt. Jag kommer att rulla fram om jag ska äta kaffebröd varje dag.

 

  Blev bjuden på stek mm, av Carita och Roland. Det var mycket gott. Kändes som förr i tiden, när man alltid fick stek på söndagarna.

 

  Petra ringde och talade om att det blev senare än de hade tänkt sig. Nu kommer de i morgon istället. De tar också med sig Tobias syster. Ska bli roligt att träffa dem.

 

  Madeleine ringde och talade om att hon stannar kvar över natten hos mig. Skönt! Då får vi prata en del och ha trevlig kväll tillsammans.

 

  Madeleine kom omkring kl. 22.00 Vi fikade och pratade. Hade det mycket trevligt. Tycker hon är en underbar och snäll människa.

 

  Nu är det dags att ta en runda med hundarna. Det blir ingen långis, utan en liten runda.

 

          HA DET SÅ BRA OCH VAR RÄDD OM VARANDRA   

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards