La Will´s Kennel

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Laila Willén - 6 oktober 2011 23:30

    Tråkigt väder, men det är ju typiskt höstväder. Hoppas det blir bättre till helgen, för jag vill inte ha mer regn.

 

  Vid middagstiden var jag i Östervåla och fixade en del. Har rätt mycket just nu för tillfället. Blir bättre när allt är klart. Passade på att handla lite på samma gång.

 

  Pratade med Madeleine i telefon. Hon var snäll och hjälpte mig. Tur att man har snälla vänner som man kan lita på. Madeleine är det snällaste som finns. Saknar henne och familjen jätte mycket.

 

  Har målat färdigt en del saker som var halvfärdiga. Ska ringa till Maud en dag och beställa en del keramik. Kan vara skönt att ha en del hemma, för till vintern blir det inte mycket åka av. Då har jag tänk att jag ska måla till hundkappen nästa år.

 

  Ska ta en promenad med hundarna när det slutar regn. Annars får de ta på sig sina regntäcken. Skönt med en promenad innan man går och lägger sig. Man sover mycket bättre då.

 

           HA EN TREVLIG FREDAG   

Ovido - Quiz & Flashcards