La Will´s Kennel

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Laila Willén - 3 oktober 2011 22:58

    Idag har det varit en jätte tråkig dag. Man har ingen lust med någonting när det bara regnar och är grått

 

  Har målat en del, men har inte haft någon större lust till det. Dessutom så får jag så ont i min hand. Men jag måste göra färdigt, vad jag har börjat med.


  Hundarna har heller inte viljat gå ut. Det har bara blivit kiss promenader. Resten av rastningen har blivit på baksidan. De springer ut och gör nästan sina behov i farten. Ingen av dem vill bli blöt om tassarna.

 

  Har pratat en hel del i telefon under dagen. Får närmare besked i slutet av veckan. Ser ut att gå som jag önskar. Skönt! Tur att man har betydelsefulla vänner. Tack för att ni finns.

 

  Har tittat lite på TV under kvällen. Annars har jag bara skrivit ner all information som har kommit mig tillhanda. Nu är det mesta klart för vidare befodran.

 

  Ska ta en promenad med hundarna mellan skurarna. Man sover mycket skönare när man varit på promenad. Även hundarna sover bättre.

 

     VAR RÄDD OM VARANDRA,

        LIVET ÄR SOM BEKANT INTE LÅNGT.

           TREVLIG TISDAG! KRAM   

Ovido - Quiz & Flashcards