La Will´s Kennel

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Laila Willén - 21 oktober 2011 23:44

  Var mycket fint tidigt på morgonen. Gick en promenad med hundarna, fast det var frost ute.

 

  Satte mig ute och drack 11 kaffe. Det var jätte skönt då. Hundarna tyckte också det var skönt att vara ute på baksidan.

 

  Har storstädat hela dagen. Det börjar bli så kallt, så jag har tagit in några stora mattor. Blir lite varmare med mattor på golvet. Tyvärr så är golven väldigt kalla, så därför alla mattor.

 

  Var ute och åkte lite. Sedan var jag och köpte ägg innan jag åkte till affären för att handla. Det är alltid något man glömmer att handla hem när man stor handlar.

 

  Tyvärr så missade jag när de ringde från Faster Veras, att jag hade varor att hämta där. Åker dit i morgon och hämtar det.

 

  Har målat en hel del sent på eftermiddagen. Måste få allt färdigt, så jag kan köpa nytt. Längtar efter att få hem lite fler keramiksaker som jag kan måla.

 

  Har tittat på TV under kvällen, annars har jag inte gjort något. Har bara slöat framför TV:n.

 

  Nej, nu är det dags att gå en runda med mina flickor. Visserligen har det regnat under kvällen, men inte just nu i alla fall.

 

            HA EN UNDERBAR LÖRDAG  

Ovido - Quiz & Flashcards