La Will´s Kennel

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Laila Willén - 23 oktober 2011 22:34

  Vaknade till en underbar dag. Tog bara en kopp kaffe innan jag kopplade mina tjejer. Gick ut på en tidig morgon promenad. Det var underbart att vara ute så tidigt och gå. Vi var ute i över 1,5 tim. Både hundarna och jag behöver det.

 

  Satte på kaffet åt mig när vi kom in. Gjorde ordning mat till tjejerna, så de fick äta och gå till vila på maten. Själv gick jag ut och satte mig. Drack kaffe och åt en smörgås ute i solen. Det var toppen väder. Efter en stund så kom även hundarna ut till mig. Vi hade det så skönt.

 

  Framåt eftermiddagen kom Monica in och frågade om vi kunde åka till Pizzerian. Hon ville bjuda mig, vilket jag tycker är otroligt snällt. Tycker jätte mycket om henne, för snällare människa får man leta efter. Jag har haft en stor tur sedan jag flyttade hit. Har träffat flera snälla och rara människor. Sådana som man verkligen är glad åt att man har som vänner. Turen är på min sida.

 

  Har tittat på TV under kvällen. Tycker de som är i True talant är otroligt duktiga. Vissa är lite bättre än andra, men i det stora hela är de duktiga. Tycker att en del har utvecklats bättre än andra. Det ska bli mycket roligt och se vem som vinner. Har mina aningar!

 

  Nej nu ska jag koppla hundarna för en kvälls promenad. Den blir inte riktigt så lång som på morgonen, men nästan. Ska bli skönt att få vara ute en stund, innan man ska gå och lägga sig.

 

    HOPPAS ALLA MINA VÄNNER FÅR EN UNDERBAR VECKA.  

 

  

  Det här är första gången som Emmaline´s DJ Ruter Dam går med

  hundar. Det är Rutan som är längst fram till vänster. Duktig!  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards