La Will´s Kennel

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Laila Willén - 27 oktober 2011 23:00

  Grått och tråkigt väder. Det blev ingen långpromenad på morgonen, utan en lite mindre promenad. Varken jag eller hundarna var pigga att vara ute.

 

  Har målat lite under dagen, annars har jag bara läst. Har en hel del att studera. För att vara kunnig i näringslära, fodras en hel del studier. Dessutom tycker jag det är mycket intressant samt roligt.

 

  Petra ringde och berättade att hon, Tobias och Skurk kommer på söndag eftermiddag. Det ska bli jätte roligt. Har väntat på den här dagen länge. Ser verkligen fram att få träffa dem alla tre.

 

  Har tittat en del på TV i kväll. Nu ska jag ta en promenad med mina gulliga tjejer, Så vi kan lägga oss sedan. Själv ska jag läsa en stund, för sova är ju det minsta jag gör.

 

      HA EN UNDERBAR FREDAG OCH TA HAND OM VARANDRA   

Ovido - Quiz & Flashcards