La Will´s Kennel

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Laila Willén - 2 september 2011 23:07

  Dagens väder är en skön höstdag. Helt klart att hösten är här. Svalt på morgonen och kvällen. Dagarna fina ännu.

 

  Har tagit bort det sista i rabatterna. Skönt att det är klart. Ska bara köra bort allt till skogen. Det gör alla andra här på området, så då gör jag det också. Nu fattas det bara en massa grus.

 

  Har målat lite keramik under dagen. Tyvärr så går det inte så bra med min onda hand. Värken blir olidlig, men det får gå.

 

  Var inne hos Carita och Roland på eftermiddagen och drack kaffe. Carita liksom jag tittar på Friidrotts VM på nätterna. Tur att det finns fler som gillar friidrott.

 

  Pratade med Markus i telefon på kvällen. Han ser fram emot att börja skolan igen. Imorgon ska han gå på fest i Västerås. Hoppas han får roligt och träffar mycket kompisar.

 

  Har tittat på TV ikväll. Finns inget att se, men jag tittade på dansprogrammet på 5:an. Det är mycket bra program, med ungdomar som tävlar i dans. De är enormt duktiga att dansa allt.

 

  Nu är det snart dags att gå en promenad med hundarna. Ska bli skönt att gå en sväng. Både för hundarna och mig själv. Mår mycket bättre när man får röra på sig.

 

          HA EN UNDERBAR LÖRDAG!   

Ovido - Quiz & Flashcards