La Will´s Kennel

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Laila Willén - 14 september 2011 23:57

  Dagens väder grått och trist. Dessutom skurar med jämna mellanrum. Fy vad hösten är tråkig, fast vacker. Fina färger på träden. Både för och nackdelar med hösten.

 

  Tidigt på förmiddagen åkte jag till Furbo och hämtade Markus. Vi åkte till Västerås för att besöka Arenan.

 

  Markus och jag träffade två tjejer på Arenan. De var mycket trevliga och bra att göra med. Vi fick en del information som var bra. Ska tillbaka nästa vecka när vi har gjort det vi blev tillsagda att göra. Ser ut att lösa sig till det bästa.

 

  Åkte till Alina och hämtade Markus moped samt en del andra saker. Efter det åkte vi hem till Furbo och lastade av allt.

 

  Markus tog en promenad med hundarna innan vi gick in. Vi tog oss lite att äta och sedan inväntade vi att Dan skulle komma hem.

 

  Dan, Markus och jag diskuterade allt och kom fram till en lösning. Alla tycks bli nöjda till sist. Skönt. Markus tycks ha kommit till Paradiset. Kul att han trivs så bra där. Ingen är gladare än jag.

 

  Samuel kom för att hälsa på Markus och hjälpa han med mopeden. Kul att han har Samuel som är en ordentlig kompis. Gillar honom.

 

  Jag och hundarna åkte hem framåt kvällen. Väl hemma igen, så kopplade hundarna av riktigt ordentligt.

 

  Har tittat lite på TV och dryckit kaffe. Snart är det dags att gå ut en runda med hundarna. Får passa på mellan skurarna.

 

    HA EN BRA TORSDAG........ 

        VAR RÄDD OM VARANDRA........ 

            FÖR LIVET ÄR SÅ KORT........ 

Ovido - Quiz & Flashcards