La Will´s Kennel

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Laila Willén - 19 september 2011 23:33

    Fy vilket ruggigt väder. Grått och regn, är inte det jag vill ha. Nej, nu får det bli lite finare i några dagar. SOL!

 

  Roland kom och hjälpte mig med staketet. Det har lossat på flera ställen, så jag var rädd att det skulle rasa. Nu har det blivit stabilt igen, så nu är det ingen risk att det rasar. Ska byta ut det till nästa år, men det får duga över vintern.

 

  Gick en liten promenad med hundarna, för jag vill inte bli för blöt. Dessvärre tyckte hundarna det var pest och pina, så det blev inte så långt.

 

  Var in till Carita och Roland på mat och kaffe. Hade köpt med mig en tårta till kaffet. Det var gott, men fy så onyttigt. Det är inte undra på att jag är så tjock.

 

  Har målat lite under dagen. Måste försöka få en del saker klara snart, för de är beställda. Ganska så många beställningar har jag fått in, så det är bara att jobba på. Det blir ett bra tillskott i kassan.

 

  Ringde Markus och hörde hur det var med han. Laddade hans mobil, så att han kan åka buss och ringa igen. Han får ju inga pengar förrän den 25. Allt var bra med han.

 

  Nej nu är det snart dags att ta en runda med tjejerna. För tillfället så regnar det inte. Det ser ut som det har klarnat upp. Hoppas det blir fint imorgon.

 

        HA EN JÄTTE TREVLIG TISDAG  

Ovido - Quiz & Flashcards