La Will´s Kennel

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Laila Willén - 15 september 2011 23:46

  Fortfarande tråkigt väder. Det tillhör ju hösten, men jag tycker inte om det iallafall.

 

  Tog en liten promenad med hundarna tidigt på förmiddagen medans det var uppehåll. Får passa på mellan skurarna.

 

  Dagen har varit lugn och skön. Har haft en del att tänka på sedan Markus och jag var i Västerås igår. Allt ser ut att bli bra, vilken varken Markus eller jag trodde. Underbart!

 

  Bakade en "Kick" (Äpplekaka) som jag tog med mig till Carita och Roland. Även vaniljsås. Det var gott till kaffet, fast många kalorier.

 

  Markus Ringde och frågade hur jag mådde. Han är för gullig min pojk. Mopeden har han snart klar, fast det som fattas måste vi köpa på onsdag när vi ska till Västerås. Enligt Dan är han jätte duktig när det gäller att mecka med motorer.

 

  Har tittat lite på TV, fast inte är det mycket att se. Pratade med Åsa och hörde hur det var uppe i Järbo. Hon tyckte jag skulle komma och hjälpa till på lördag. Får se hur jag gör.

 

  Nej, nu är det dags att ta en kvälls promenad med mina hundar. Som tur är så regnar det inte just nu.

 

        Livet är förgängligt

        Makt och ära är fåfängligt

        Låt ej sådant blända Dig

        För när Du en gång går ur tiden

        Är det blott samvets friden

        Som är något värt för Dig

 

 

 

Av Laila Willén - 15 september 2011 18:36

   Mina tankar går till Familjen Säll. Sänder många styrke kramar.   

Ovido - Quiz & Flashcards