La Will´s Kennel

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Laila Willén - 17 september 2011 23:55

  Det har varit en underbar dag. Strålande solsken och varmt och skönt.

 

  Tog en promenad redan vid 7-tiden med hundarna. De tyckte det var för tidigt, men inte jag. Jätte skönt att börja dagen med en liten promenad.

 

  Efter frukosten så satt jag en stund på baksidan och drack kaffe. Hundarna var ute och låg och solade. Efter en stund så hängde jag ut alla stora mattor för vädring. De var rentvättade, men har legat ihoprullade hela sommaren. Men nu när det börjar bli kallare, så får jag snart lägga på dem. Blir lite varmare med mattor över allt. Sommartid har jag bara några små trasmattor på golven. Enbart för hemrevnaden.

 

 Roland var och hämtade en stor kartong med saker som jag skulle slänga. Han är jätte snäll och kör bort det till mig. Sedan var jag inne hos Carita och han på eftermiddags kaffe.

 

  Har pratat med Åsa i telefon. Gratta henne för DJ Black Jack blev tvåa i Järbo. Nästa gång vinner han. Får han bara till starten så blir han giftig. Urstark som han är. Dessutom så vann DJ Kristina Kanel på jätte fin tid. Rutan är så stolt över sina syskon.

 

  Har tittat lite på TV under kvällen. Blev jätte glad för Markus ringde och berättade var han var. Han är jätte duktig och mycket omtänksam. Är jätte stolt farmor till honom.

 

  Nej nu ska jag ta en långpromenad med mina tjejer innan det är dags för dem att sova sin skönhetssömn. Själv ska jag måla lite, för jag känner för det.

 

           HA EN UNDERBAR SÖNDAG  

Ovido - Quiz & Flashcards