La Will´s Kennel

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

SKÖN LÖRDAG!

Av Laila Willén - 29 oktober 2011 00:00

  Dagen började med en promenad med hundarna. Det var skönt att börja dagen med en långis. Mina flickor tyckte nog det också.

 

  Satte på kaffe, för att fika med Madeleine när hon kom. Kaffet var precis klart när hon körde in på gården. Hundarna blev helt galna, för hon kom med deras efterlängtade mat. Vi fikade och hade en trevlig stund tillsammans. Hon åkte vidare för att komma tillbaka på söndag framåt kvällen.

 

  Var ute på en sväng, Kicki var med, för vi skulle bland annat handla. Det var riktigt skönt att vara ute och åka, när det inte regnar.

 

  Har inte gjort något under dagen, för jag har otroligt ont i min vänstra hand och arm. Hoppas det blir bättre snart, för det är så svårt att göra något.

 

  Monica kom in med kaffebröd. Vi fikade och satt och pratade. Fick ett par långgardiner till rummet av henne. Hon hade ingen nytta av dem, för hon hade målat om i rummet med samma färg som gardinerna hade.Snällt av henne.

 

  Har legat framför TV:n under kvällen. Tog värktabletter, för att det skulle bli bättre i min arm. Men tyvärr så hjälpte det inte. Hoppas det ger med sig lite under natten.

 

  Måste iallafall ta en liten sväng med tjejerna, innan vi går och lägger oss. Det blir inte så långt, för det orkar jag inte.

 

          TREVLIG SÖNDAG OCH VAR RÄDD OM VARANDRA  

 

                        

 

                

 

  

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laila Willén - 1 april 2021 18:39

  Har tänk att börja blogga igen efter många år. Kommer att va aktiv någon gång per vecka till att börja med. Som läget är idag så kommer jag att para min fina tik som kallas Didi och är Yorkshireterrier. Det ska bli jätte roligt igen och ha valp...

Av Laila Willén - 24 januari 2015 00:47


Hej igen!   Det var över 1 år sedan jag var här inne och skrev. Har funderat på om jag ska börja skriva igen. Får se vad som händer. Idag är jag inte på så gott humör, för alla vargar som får sätta livet till. Jägarna i skogen är inte så trevli...

Av Laila Willén - 23 december 2013 13:33


       ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT                    GOD JUL!     ...

Av Laila Willén - 8 juli 2013 21:36

  Strålande sol, fast lite för varmt för min smak. Hundarna gillar värmen. Särskilt Rutan. Hon älskar att ligga och sola.   Vid middagstiden, kom Hanne från Örebroklubben. Vi fikade och hade en trevlig pratstund. Tycker hon är helt otroligt dukti...

Av Laila Willén - 3 juli 2013 10:42


  Nu har jag varit hemma i några dagar och samlat nya krafter. Kom hem i söndags em. från Michel med familj i Hallstahammar. Har haft det jätte bra, fast lite jobbigt att städa ur huset i Ramnäs. Måste erkänna att min son är jätte duktig. Skönt att d...

Ovido - Quiz & Flashcards