La Will´s Kennel

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Laila Willén - 1 augusti 2012 23:45

  Idag har vädret varit grått och trist. Ett riktigt "sjusovar" väder med andra ord. Visserligen är det OS, men jag har inte lust att sitta inne och bara titta på TV.


Ringde Christina och frågade om hon ville följa med till skogen och plocka svamp. Och som tur var så ville hon det. Packade in hundarna, stövlar mm. och så åkte vi iväg. Hade en jätte skön dag i skogen. Hundarna sprang och lekte när vi plockade svamp. Både de och jag var nöjda när vi åkte hem. När vi kom hem, så var det bara att rensa svampen. Toppen att få lite svamp i frysen till vintern.


Hundarna var trötta och lade sig för att sova. Även jag var lite trött efter dagen, men ändå mycket nöjd.


Nej nu ska jag ta och rasta av mina underbara hundar innan jag kryper ner i sängen.


        Ha en trevlig torsdag och sköt om er.   


       

                      DAGENS SKÖRD   


  

Ovido - Quiz & Flashcards