La Will´s Kennel

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Laila Willén - 6 augusti 2012 23:40

  Dagen började med sol och vackert väder. Hundarna var ute under hela förmiddagen. De tycker det är så skönt att ligga ute i solen. Rutan är den som älskar solen bäst av hundarna. Hon vill aldrig gå in så länge det är sol och värme.


Bäddade rent i sängarna, och plockade ner all tvätt. Monica var snäll och hjälpte mig till tvättstugan, för det var ganska tungt. Skönt med sanna vänner.


Blev bjuden på mat och fika inne hos Carita och Roland. Skönt att slippa laga mat när man har tvättsstugan.


Framåt kvällen kom regnet och åskan. Sen bara öste det ner. Carin var snäll och skjutsade mig så jag fick hem tvätten torr. Hon bjöd på kaffe innan vi hämtade tvätten.


Under kvällen har jag tittat på OS, för det har inte blivit mycket tittande under dagen. Tur att det kommer repriser och informationer från OS-Studion.


Nej, nu måste jag ta en promenad med hundarna. För just nu så regnar det inte.


Ha en underbar och trevlig tisdag samt sköt om er ordentligt. Kramar till er alla.      



                                                  
            CHIPPEN   


  

Ovido - Quiz & Flashcards