La Will´s Kennel

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Laila Willén - 24 augusti 2012 22:03

  Har haft en underbar dag med mina hundar. Vi har nästa bara myst och latat oss.


Fortfarande så mår jag inte speciellt bra, fast det är bättre. Ska kontakta min läkare på måndag.


Var till Coop och handlade. Roland var snäll och körde hem mina varor, för det blev för tungt för mig.


Skickade Roland att köpa Tai mat. Jag bjöd Carita och Roland på det. GOTT! Efteråt drack vi kaffe.


Hundarna och jag vilade en stund innan det var dags för en liten runda.


Framåt kvällen så kom Christina in. Vi åt kvällsmat tillsammans. Hon hade med sig ungstekt falukorv som var mycket gott. Hade kokat lite potatis samt gjort en sallad.


Har tittat på TV liggande, för jag får så ont när jag sitter. Höger arm och hela sidan värker.


Nej nu är det snart dags för en kvälls promenad med mina gulliga hundar.


Ha en trevlig lördag och ta det lugnt. Var rädd om er. Kramar i massor till er alla.   

  

                R.I.P. MINNA    

Saknar dig MINNA, fast jag vet att du har det  bra nu. Här står MINNA och tittar ut. Bakom henne står Kickan och Rutan sitter.   


Ovido - Quiz & Flashcards