La Will´s Kennel

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Laila Willén - 23 augusti 2012 23:18

  Regn hela dagen. Idag mår jag lite bättre, så det är bara att börja göra ordning träningsrummet.


Bakade lite bullar till mitt främmande. Måste ju ha något att bjuda på till kaffet.


Framåt eftermiddagen kom Natalie och Andis. Hundarna (även jag) blev jätte glada. Alla gillar vi "Nattis". Vi fikade och hade en trevlig pratstund. Andis var snäll och tittade på min stora dator. Tyvärr hade han inga grejer med sig, så han kunde inte laga den. Natalie och Andis packade bilen med stereobänken och köksbordet. Dessutom fick de lite småsaker. Sedan var det dags för dem att åka hemåt. Tråkigt att de måste åka, för jag gillar dessa ungdomar otroligt mycket. De är ett föredömme för dagens ungdom.


Har tittat på TV under kvällen, så nu är det dags att ta en runda med hundarna.


Ha en underbar fredag och var rädd om varandra. Kramar i massor   


                 

                           Hahahaa!



Ovido - Quiz & Flashcards