La Will´s Kennel

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Laila Willén - 27 augusti 2012 23:45

  Har inte sovit under natten. Tur att det finns TV när man inte kan sova. Har en olidlig värk, som inte går att beskriva.


Ringde till VC i Östervåla på morgonen. De ringde upp nästan direkt. Fick en tid på eftermiddagen. Skönt!


Har inte gjort något, för jag orkar inte. Har dessutom hög feber. Nästan 40 grader. Åt lite, fast det inte smakade.


Carin kom in med presenter hon köpt i Berlin. En jätte fin Budda samt ett tredimensionelt kort på Vargar. Väldigt vackert! Hon är jätte snäll.


Roland var snäll och skjutsade mig till Östervåla VC. Träffade en väldigt trevlig läkare där. Hon sa att det var bältros, och skrev ut medicin till mig. Dessutom sa hon att den värken jag har kan vara kvar väldigt länge. Hoppas bara medicinen hjälper, så jag får sova lite iallafall. Vi stannade vid Tempo så jag fick handla lite. Roland var snäll och bar in mina varor när vi kom hem.


Var till Carita och Roland på kaffe. Tog med mig kaffebröd. Orkar inte mycket nu, men jag hoppas det blir bättre.


Framåt kvällen kom Christina in och fikade. Skönt med lite sällskap, så man får annat att tänka på.


Har tittat lite på TV under kvällen. Tyvärr så har jag svårt att koncentrera mig för värken är hemsk.


Ska släppa ut hundarna på baksidan, så de får rasta av sig för natten. Orkar inte gå med dem idag, men hoppas det blir bättre i morgon.


Ha en bra tisdag och var rädd om varandra. Kram   


            




Ovido - Quiz & Flashcards