La Will´s Kennel

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Laila Willén - 2 augusti 2012 23:21

  Vädret var toppen när jag kom ut med min kaffekopp tidigt på morgonen. Inte så varmt, utan precis lagom.


Klippte gräsmattan innan det blev varmare. Även om gräsmattan inte är så stor, så är det jobbigt. Gräs är tungt, så det är inte lätt att gå till tunnan med allt gräs som blir. Har en uppsamlare på min gräsklippare, som är mycket bra när man är allergisk.


På eftermiddagen kom hon som klipper gräset åt hyresvärden och skulle klippa på framsidan. Gick ut för att flytta bilen, så hon skulle komma åt. Tror det eller ej, men jag klarade knappt av att ratta den till parkeringen. När jag gick ur bilen, såg jag att all servo-olja hade runnit ut. Hur?........ Vet ej!........ Ringde en kompis, som skulle höra av sig i morgon. Får ta tag i det då. Som ni alla förstår så är jag inte speciellt glad.  


Nej, nu "skiter" jag i det. För nu ska jag gå en promenad med mina älsklingar. De är alltid glada och trevliga mot sin matte.


Ha en lugn och skön fredag och var rädd om er.   


    





Ovido - Quiz & Flashcards