La Will´s Kennel

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Laila Willén - 12 augusti 2012 21:13

  Dagen har varit fin, så jag kunde sitta ute och dricka mitt morgonkaffe. Hundarna tyckte också det var skönt, så de lade sig ute och solade.


På förmiddagen klippte jag gräsmattan, för den var ganska så lång. Kändes bra när det var klart, fast den inte är så stor.


Var inne hos Carita och Roland på kaffe. Carita och jag tittade på handbollsmatchen. Tycker svenskarna var fantastiskt duktiga. Med flera skadade i laget, så gjorde de ett toppen jobb. GRATTIS KILLAR!   


       


 

Även om ni inte vann, så var ni toppen duktiga.  


Nej nu ska jag titta på OS avslutningen, för det blir nog bra. Efter det ska jag sedan ta en promenad med mina små älsklingar.


Ha det så bra och en god början på en ny vecka. Var rädd om varandra. Kramizar     

Ovido - Quiz & Flashcards