La Will´s Kennel

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Laila Willén - 14 augusti 2012 22:44

  Dagen började bra med kaffe ute tillsammans med Christine. Hundarna var ute och solade som vanligt.


På förmiddagen kom Carin och berättade att hon tagit lägenheten bredvid mig. Blev jätte glad, för nu får jag en toppen granne. Nu flyttar hon från en 2:a till en 3:a. Det blir inte så jobbigt, för det blir ju bara från A till D. När hon gick förbi på baksidan, stannade hon och pratade en stund. Helt plötsligt hoppade Kickan över staketet och drog. Carin och jag försökte få tag på henne, men hon gillade att springa lös. Roland kom och hjälpte till, men hon ville inte komma till någon. Till sist kom hon så jag tog henne under armen och bar in henne.

Hjälpte Carin att bära lite små saker, när hon hade städat av. Ska bli kul när det är klart. Ska hjälpa henne i morgon också, så det blir klart till slutet av månaden.


Har tittat på TV under kvällen, så nu är det snart dags att ta en promenad med mina hundar.


Ha en bra onsdag och var rädd om er, mina vänner. Kramar   


                  

Ovido - Quiz & Flashcards