La Will´s Kennel

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Laila Willén - 18 augusti 2012 23:04

  Skönt att det är lite svalare, så vi orkar med det sista att bära.


Camilla kom tidigt på förmiddagen och hämtade alla soper som skulle till Östervåla. Hon är jätte snäll som hjälper till.


Carin och jag flytta en del saker innan Sivan kom med sin son och man. De flyttade sängen, 3-sits soffan, rumsbordet, TV:n, sängen, byrån, tvättmaskin och skåpet i badrummet. Skönt när det var gjort. Gick till ICA och köpte en jordad kontakt som behövdes.


Lagade mat till Carin och mig. Vi åt inne hos mig och drack kaffe med glasstårta inne hos Carin på D.


Vi gjorde ordning bokhyllan, så vi kunde gå på golvet i rummet. Sedan tittade vi på TV en stund innan jag gick in till mig.


Hundarna har varit så snälla hela dagen, så det blev en långpromenad med dem. Har otroligt snälla och rara hundar.


Snart är det dags att gå och lägga sig och sova. Måste samla nya krafter så vi får helt tomt i lägenheten på A. Det flyttar in nya där den 1 september.


Ha en lugn och skön söndag och var rädd om er. Kram  


               


  





Ovido - Quiz & Flashcards