La Will´s Kennel

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Laila Willén - 21 augusti 2012 23:13

  Skönt väder, för det är inte så varmt. Hundarna på ett busig humör. De längtar nog efter att få springa lösa i skogen, men det går inte. Bilen är inte lagad ännu.


Blev bjuden på Taimat av Camilla inne hos Carin. Jätte gott! Inte så starkt som jag trodde.


Var inne hos Monica och hämtade kattungen. Lånade en bur av Harriet, så Carin och jag kunde köra katten till Peter. Katten kommer att få det jätte bra där.


På vägen hem plockade vi lite kantareller. Sedan stannade vi på Tempo i Östervåla och handlade.


När vi kom hem, så rensade jag svampen och gjorde en kantarellstuvning. Carin kom in och vi åt smörgås med kantarellstuvning med melon. Toppen gott!


Gick in till Carin och drack kaffe med glass. Vi tittade lite på TV, innan jag gick och släppte in Sudden för natten.


Har tittat en del på TV, men nu ska jag ta en tur med hundarna.


Ha det så bra och ha en trevlig lill-lördag. Kram  


           

Ovido - Quiz & Flashcards