La Will´s Kennel

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Laila Willén - 9 augusti 2012 23:26

  Dagen började med sol och värme. Toppen skönt! Satt ute och drack kaffe och hundarna sprang och hade roligt.


Carin och jag åkte och handlade. Hon är mycket trevlig, och jätte snäll. Dessutom så ska vi börja på bantningskurs i september tillsammans. Tyvärr så måste jag få hjälp med att gå ner i vikt. Mina ben håller inte längre med den vikten jag har. Ser ut som en stoppad gris.


Har som vanligt tittat på OS en hel del under dagen. Det är beundransvärt vad de är duktiga.


Tog en promenad med hundarna framåt kvällen innan regnet kom. Inte en dag på bra länge som varit utan regn. Vill ha sol och värme.


Under kvällen blev det OS igen. USAIN BOLT är otrolig. Det finns inte ord för hur bra han är. Jamaica tog alla tre medaljerna på 200 m. Det är bara att bockar och bugar.

Sedan  på 800 m. så blev det väldsrekord av DAVID RUDISHA. Också han en fantastiskt duktig kille. Bokar och bugar. GRATTIS killar det gjorde ni bra.


 

    USAIN BOLT "Världens snabbaste man"   


 

   DAVID RUDISHA "Nytt världsrekord i OS"  


Nej nu måste jag ta en sväng med mina hundar, för de vill ut. Ha en fantastisk fredag och var rädd om varandra. Kram på er alla.     









Ovido - Quiz & Flashcards