La Will´s Kennel

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Laila Willén - 11 augusti 2012 23:46

  En solig och skön morgon. Tog min kaffemugg och gick ut och satte mig. Hundarna tyckte också att de var skönt, för det syndes på dem.


Har tittat på OS en hel del under dagen. Tittade även på V-75 från Örebro.


Framåt eftermiddagen kom Monica i med en tallrik mat. Det var kantarellpaj med sallad. Toppen gott. Hon är så snäll Monica och dessutom mycket trevlig. Tack för god paj kära granne.


På kvällen var jag inne hos Carin på fika. Vi tittade på OS tillsammans. Till sist så blev det dags för stafetten 4x100 m. Det var helt otroligt att se Jamaicas lag när de tog nytt världsrekord. Alla fyra killarna var duktiga, fast Usain Bolt är ett strå vassar ån de andra tre. Dessutom springer han så snyggt.  


       


          

     VÄRLDENS SNABBASTE STAFETTLAG  


Nej, nu måste jag ta en promenad med mina hundar. Både de och jag behöver det, för då sover man så gott sedan.


Ha en skön söndag, mina vänner. Slösa med kärlek, för det är fortfarande gratis. Kram på er alla.        

Ovido - Quiz & Flashcards