La Will´s Kennel

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Laila Willén - 19 augusti 2012 23:43

  Dagen började med kaffe i sängen. Låg och drog mig ända till 9.00 Hundarna tyckte säkert att jag blivit knäpp.


Var inne hos Carin en stund och hjälpte henne. Det är inte så mycket jag kan göra nu, för det är bara att plocka in en del i skåpen kvar. Samt att sätta upp lite tavlor.


Lagad mat åt oss, så Carin fick hålla på med sitt plockande.


Efter maten åkte vi och handlade. Vi var även borta på Folkets Hus och handlade. Jag köpte lite underkläder samt ett par mysbyxor. Åkte hem till Carin och fikade och åt glasstårta.


Under kvällen har jag tittat på TV en del, så nu är det dags att ta en runda med hundarna.


Ha en trevlig ny vecka mina vänner. Var rädd om er och slösa med känslor. Kramizar   


          



Ovido - Quiz & Flashcards