La Will´s Kennel

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Laila Willén - 5 augusti 2012 23:53

  Började dagen med en god kopp kaffe på min uteplats tillsammans med hundarna. De storm trivs att vara ute och sola samt busa ibland.


På förmiddagen bakade jag en rabarberpaj till eftermiddagskaffe.


Har tittat på OS en hel del under dagen. Duktiga seglare, som tog GULD. Det börjar arta sig när det gäller mealjer.


Gick in till Carin på eftermiddagen med paj och vaniljsås. Vill fikade och tittade på OS tillsammans. Efter en stund, så skruvade vi bort benen samt tog bort iläggsskivorna på köksbordet som hon köpte för 2 veckor sedan. Sedan bar vi in det till mig, för hon hade köp ett nytt igår igen. Det nya var lite mindre, vilket passade henne bättre sa hon. Inne hos mig blev det jätte fint tillsammans med stolarna jag fick av henne när hon köpte det här bordet. Måste hitta på att ge henne något fint som hon vill ha. Tack snälla Carin för det fina köksbordet med stolarna.  


Framåt kvällen kom Anders och hälsade på. Han tittade på bilen, men kom inte under ordentligt. Måste hissa upp den för att kunna laga den. Sedan åkte han upp till Söderhamn.


Har tittat på OS en hel del under dagen mellan varven. Nu är klockan så mycket, så det är dags att ta en sväng med hundarna. Är ganska trött, så jag ska lägga mig lite tidigare än vanligt. Dessutom ska jag tvätta i morgon. Det är ganska så jobbigt att stå på stengolv.


Ha en fantastiskt bra vecka och var rädd om er och de närmaste. Kramar i massor   


                 



Ovido - Quiz & Flashcards