La Will´s Kennel

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Laila Willén - 1 augusti 2011 23:52

  Strålande väder hela dagen. Visserligen för varmt för promenader, men det blir senare.

 

  Åkte till Sala för att handla. Köpte ett litet glasbord med 3 stolar till min lilla trädgård. Sedan blev det en grill också samt lite smått och gott. Var sedan på både Willys och Lidl och handlade mat. Fick en hel del för en ganska liten summa pengar.

 

  Väl hemma packade jag in maten och skruvade ihop mitt fina bord. Sedan blev det en liten sväng med hundarna. När de var rastade gick jag till tvättstugan och tvättade. Hatar smutstvätt. Mina hundar är så snälla och rara. De bara sover när jag inte är hemma.

 

  Sofi ringde ikväll. Vi bestämde att jag åker till Västerås på onsdag och kör mina hundar. Lovade att ta med lite saker till henne som ska gå till Whippet Race. Ska även ta med en del till min gode vän Åsa. Ja, även Sofi ska få lite.

 

  Nej nu är det snart dags att gå ut en runda kring byn med mina hundar. Toppen skönt promenad väder.

 

     HA EN BRA TISDAG.........

                   VAR RÄDDA OM VARANDRA!   

Ovido - Quiz & Flashcards