La Will´s Kennel

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Laila Willén - 13 augusti 2011 22:40

  Väldigt skönt väder hela dagen. Får gärna fortsätta att vara så här ett tag framöver.

 

  Gick till tvättstugan kl. 7.00 och tvättade klart, Var bara lakarn, handdukar och lite underkläder. Skönt att ha allt rent.

 

  Innan jag hämtade tvätten, så var jag ute på en promenad med hundarna.Jätte skönt väder för promenader. Mina hundar är så gulliga på morgonen. De går inte upp före kl. 9.00 Hon kan bli 11.00 om jag inte kör upp dem. 

 

  Pratade med Markus i telefon. Han hade anmält sig till Arbetsförmedlingen som han lovade. Skönt att det är gjort.

 

  Satt på baksida och drack kaffe och läste lite. Det var jätte skönt. Hundarna har legat ute i stort sett hela dagen.

 

  Sofi ringde och berättade att det gått bra på Whippet Race. Kul! Hoppas lilla Zafina vinner A-Finalen i morgon. Håller tummarna.

 

  Har tittat en del på TV under kvällen. För det mesta har jag läst en del. Måste förkovra mig i Näringsläran, annars kan jag inte lämna information om Hundmat. Viktigt!

 

  Ska snart ta en runda med hundarna. Vill försöka komma i säng ganska tidigt, för i morgon ska jag plugga hela dagen. Det är inte en sak utan en hel del att hålla ordning på.

 

    SOV GOTT OCH DRÖM SKÖNA DRÖMMAR.

            

                           

 

  Blev jätte glad när JJ Sahlin vann i Järbo. Nu fick alla se vad duktig hon är. Det är inte lätt att vinna när man har en som tränger ut än hela tiden. GRATTIS till JJ SAHLIN. Du är bäst!     

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards