La Will´s Kennel

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Laila Willén - 5 augusti 2011 23:25

  Idag har det varit jätte fint väder. Var på promenad redan kl. 6.30 i morse. Skönt värre!

 

  På förmiddagen var jag ganska så irriterad på en viss person. Förstår inte varför vissa människor inte tål när det går bra för andra. Fortsätter det här, så vet jag inte vad jag kommer att göra. När någon är elak mot mina bästa vänner, då blir jag heligt förbannad. Hoppas det är slut på allt skit nu, annars så j....r ska ni få se på andra bullar.

 

  Var tvungen att lugna ner mig med en kopp kaffe. Bara jag tänker på den här personen blir jag heligt förbannad. Annars har dagen varit lugn. Har bara varit och handlat lite extra god mat till helgen.

 

  Snart är det dags att ta en sista rund med hundarna. Den blir inte så lång, för det småregnar ute. Tyvärr så behöver vi regn, men det tycker jag kan komma på natten.

 

       SOV GOTT!   

                                     HA EN SKÖN LÖRDAG   

Ovido - Quiz & Flashcards