La Will´s Kennel

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Laila Willén - 25 augusti 2011 18:12

    Idag har det varit riktigt höstväder. Grått och trist och med regnskurar titt som tätt.

 

  Tog en liten promenad med hundarna på förmiddagen. Just då var det uppehåll, fast mycket blött ute ändå.

 

  Bakade en äpplekaka, som jag tog med mig till Carita och Roland. Även gjorde jag ordning vaniljsås. Jag har nämnligen varit där på middag. Gissa vad jag fick? Jo, en delikat middag. Surströmming, mandel potatis, lök och tunnbröd. Mums filli babba! Älskar det.

 

  Senare på eftermiddagen kom Anders förbi på en kopp kaffe. Han var på väg till Söderhamn. Det är alltid lika roligt när han kommer. Väldens snällaste människa. Han kommer förbi på hemvägen, för då är Markus här. Det blir på söndag. Markus tycker så jätte mycket om honom.

 

  Nej, nu ska jag ta en promenad med hundarna, innan det blir regn igen. Himmelen är så grå, så man vet aldrig när den öppnar sig igen.

 

      HA EN TREVLIG KVÄLL..........

            OCH VAR RÄDD OM VARANDRA   

Ovido - Quiz & Flashcards