La Will´s Kennel

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Laila Willén - 31 augusti 2011 23:08

  Jätte fint väder för årstiden. Kan inte önska det bättre. Toppen väder!

 

  Var på långpromenad med hundarna ganska tidigt. Skönt att gå när det inte är så mycket folk i rörelse.

 

  Min kära granne Stina kom in med en fin rosenbuske. Hon planterade den och flera andra växter. De ska nämnligen flytta. Fy vad jag blir sur. Mina trevliga grannar ska flytta till Sala. Som tur är blir det inte långt att åka för att hälsa på. Hennes gubbe kom in och sågade ner min svarta vinbärsbuske. Den kommer säkert att bli bra till nästa år. Dessutom flyttade han mitt träd. Gissa om det var rötter. De är så otroligt trevliga. Vi fikade i trädgården och hade en trevlig stund tillsammans. När de hade gått, så fortsatte jag att röja i landen. Vill inte ha en massa blommer, utan jag ska lägga grus i den ena rabatten. Blir jätte fint med mina djurkrukor där sedan till nästa sommar.

 

  Har tittat lite på TV, men det blir mer i natt. Friidrotts VM är inte slut än.

 

  Snart är det dags att gå en runda med hundarna, innan det är läggdags för dem. Tar nog en ganska så lång vända. Det behöver både de och jag.

 

    VAR RÄDD OM VARANDRA..........

                FÖR LIVET ÄR SÅ KORT..........  

Ovido - Quiz & Flashcards