La Will´s Kennel

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Laila Willén - 22 augusti 2011 23:45

  Hösten är här. Svalt på nätterna och sedan är redan appelsinerna här. Lite för tidigt, men sant.

 

  Var på en tidig promenad med hundarna. Lika bra att gå tidigt, för man ver aldrig när det kommer regn. Måste åka och släppa Rutan, för hon har otroligt mycket överenergi just nu. Det får bli imorgon.

 

  Åkte och handlade och satte upp tid i tvättstugan. Ska tvätta imorgon. Har inte så mycket, men vill inte ha smutstvätt ligga för länge. Jag är en underlig prick. Många tycker jag städar och tvättar alldeles för mycket. OK! Min svaga sida. Hatar smutstvätt och ostädat hemma hos mig. Vad andra gör, "skiter" jag i.

 

  På eftermiddagen lade jag in fem burkar med Västeråsgurka. Nytt recept, så får se hur det blir. Skulle bara stå i ca. 3 dagar innan det var klart. Mycket nyfiken på vad det smakar.

 

  Pratade med Lage framåt kvällen. Han kommer i slutet av veckan. Det ska bli mycket roligt att han kommer. Vi kommer nog att sitta uppe hela nätterna och prata gamla hundkapps minnen. Jag tror att han längtar efter att ha en hund igen. Kul ska det bli iallafall.

 

  Tittade lite på TV under tiden jag drack kaffe. Tycker att det inte finns särskilt mycket att titta på, nu för tiden.

 

  Dags att ta en sista runda med tjejerna. Har regnat, men för tillfället är det uppehåll. Hösten är här! Vet inte vad det är för väder om 5 minuter.

 

    HA EN UNDERBAR TISDAG..........  

           VAR RÄDD OM VARANDRA..........  

                FÖR LIVET ÄR SÅ KORT.......... 


Ovido - Quiz & Flashcards