La Will´s Kennel

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Laila Willén - 17 augusti 2011 00:00

 Har haft en underbar dag med mycket sol och lagom värme.

 

  Hundarna har legat ute i stort sett hela dagen. De har legat och käkat ben och sola. Själv har jag rensat ogräs mellan platterna samt plockat bort flera växter. Vill inte ha några planteringar med blommor. Tänker lägga grus där och ställa ut mina djurkrukor med blommer i till sommaren. Det blir lättskött och mycket trevligt, tycker jag.

 

  Satt där ute och läste och drack kaffe. Har haft en jätte skön dag med mina hundar.

 

  Har pratat med Markus under dagen. Han kommer troligen med mig hem från Västerås nästa helg. Det är mycket trevligt när han är och hälsar på. Han är så snäll och hjälpsam, så jag undrar vem han har det efter. Inte är det sina föräldrar iallafall. Dessutom älskar hundarna honom. Han brukar gå jätte långa promenader med dem, vilket de gillar.

 

  Börjar bli dags att gå en sista tur med hundarna. Fortfarande är det väldigt skönt ute. Än har det inte blivit kalla höstnätter.

 

         VAR RÄDD OM VARANDRA.     

Ovido - Quiz & Flashcards