La Will´s Kennel

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Laila Willén - 23 augusti 2011 23:52

  Idag har det varit rena sommaren. Strålande sol och jätte varmt. Har suttit ute och drukit kaffe.

 

  Har varit i tvättstugan halv dagen. Är så skönt när allt är rent och ligger på sina platser. Tyvärr var jag tvungen att skura hela tvättstugan innan jag kunde tvätta. Förstår inte att folk är så skitaktiga.

 

  Pratade med Markus. Han ska med hit hem efter tävlingarna på lördag i Västerås. Hoppas bara allt kommer att fungera framöver för honom.

 

  Snart är det dags att ta en sista sväng med tjejerna. Ska lägga mig sedan, för jag är jätte trött.

 

     VAR RÄDD OM VARANDRA..........

                 HA EN BRA ONSDAG.......... 

Av Laila Willén - 23 augusti 2011 14:41

  Tänkte lägga ut lite bilder på Rutans syskon som tävlade i helgen i Västerås.

 

  DJ Kristina Kanel med matte Sofi   DJ Hanna med H med husse Janne   DJ Black Jack med matte Åsa   DJ Kalle Kula med matte Görild   DS En Stor Stark med matte Åsa   JJ Sahlin med husse Walter

 

  Alla dessa underbara hundarna kommer från Emmaline´s Kennel i Ramnäs. Dessutom är alla släkt med mina hundar. DJ Ruter Dam är kullsyster med

DJ Kristina Kanel, DJ Hanna med H, DJ Black Jack och DJ Kalle Kula. Sedan är DS En Stor Stark store bror och sist men inte minst, den duktiga tiken

JJ Sahlin som har samma mamma.

Alla dessa hundar är otroligt duktiga och tävlar i högsta klass. Så nu måste jag träna stenhårt, för att hänga med. Har inte haft möjlighet att ta licens än, för mina tjejer har löpt.

La Will´s Chiquita som kallas Kickan, hennes farfar är pappa till alla DJ och DS hundar. Som sagt, så har jag otroligt bra stammade whippet.

 

  Till helgen i Västerås kommer dessa hundar att vara med. Det är bara att hoppas att det blir fint väder och trevliga lopp. (Inget strul i loppen, alltså)

 

  Återkommer senare under  dagen. Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards