La Will´s Kennel

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Laila Willén - 12 augusti 2011 23:45

  Nu är hösten i antågande. Det kändes på morgonen när jag gick ut med hundarna.

 

  Tog en kopp kaffe och satte mig ute på baksidan. Skönt, när det inte är så varmt. Precis lagom väder för att äta frukost ute. Hundarna låg ute hela förmiddagen och sov.

 

  Vid lunchtiden kom Anders och hälsade på. Han ville bara ha kaffe och en smörgås, så då blev det fika igen. Alltid lika roligt när Anders kommer.

 

  På eftermiddagen gick jag bort till tvättstugan och tittade om det var ledigt. Det var det, så jag började redan idag med tvätten. Skönt att få mattorna torra innan jag tar hem dem. Fortsätter i morgon på förmiddagen och tvättar. Inte så mycket kvar, men allt blir rent. Har en massa sängkläder kvar och lite kläder.

 

  Har tittat en del på TV under kvällen. Pratade med Madeleine i telefon, som berättade att Natalie var i Uppsala. Hennes kompisar skulle bjuda henne på krogen, eftersom hon fyllde 18 år igår. Tänk vad tiden går.

 

  Nej, nu är det snart dags att ta en sista sväng med hundarna. Det är så skönt att rör på sig innan man kryper ner i sängen för att sova.

 

   HA EN TREVLIG LÖRDAG..........

         VAR RÄDDA OM VARANDRA..........

               FÖR LIVET ÄR SÅ KORT..........

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards