La Will´s Kennel

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Laila Willén - 16 augusti 2011 23:53

    Nu känns det att hösten är här.Svala nätter och inte så varmt på dagarna. Skönt!

 

  Idag tycker jag att jag varit riktigt duktig. Har klippt gräsmattan på framsidan åt både mig och mina grannar. På båda sidorna om mig. Dessutom har jag klippt min egen gräsmatta på baksidan. Svårt för allergin, men det måste göras.

 

  Har gått en jätte långpromenad med hundarna i dag. Det tog hela 2,5 timmar. Var ganska så mör när jag kom hem. Så nu blir inte sista turen så lång. Imorgon ska jag åka och släppa dem i skogen på en jätte fin stig. Den är flera hundra meter lång och rak. Hittade den idag när jag var ute och gick. Tar bilen, för det blir för långt att gå både dit och hem igen efter de har sprungit.

 

  Nej nu är det snart dags att gå till sängs. Ska bara kila ut en liten runda med hundarna först.

 

         HA EN TREVLIG LILL-LÖRDAG   

 

 

Av Laila Willén - 16 augusti 2011 04:15

  Somnade framför TV med Rutan och Kickan. Lade mig framför TV när vi kom in från sista promenaden. Somnade tydligen. Återkommer senare under dagen, när vi har sovit färdigt. GOD NATT!

 

            VAR RÄDD OM VARANDRA   

Ovido - Quiz & Flashcards