La Will´s Kennel

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Laila Willén - 19 augusti 2011 23:43

    Dagen började så bra. Strålande solsken och varmt. På eftermiddagen sedan kom regnet. Fy!

 

  Har städar riktigt ordentligt. Inte bara fredagsstädning utan en riktigt höststädning. Allt gjort utom fönstren. De tänkte jag ta nästa vecka, om vädret tillåter.

 

  Var på promenad på förmiddagen. Det var tur för sedan blev det bara tomten de fick rastas på. På grund av regnet. Varken hundarna eller jag gillar när det regnar hela tiden.

 

  Pratade med Markus under eftermiddagen. Troligen kommer han och Alina ner till banan. Han vill att vi ska gå ut och äta efter tävlingen. Får se om de kommer, annars skulle jag åka hem och hämta dem.

 

  Åker rätt tidigt, för jag ska handla också. Ska köpa Västeråsgurkor, så jag kan lägga in. Dessutom ska jag handla en del andra torr varor.

 

  Nej nu är det uppehåll från regn. Det är bäst att smita ut med hundarna då. Hörs igen imorgon.

 

          HA EN UNDERBAR LÖRDAG   

Ovido - Quiz & Flashcards