La Will´s Kennel

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Laila Willén - 26 augusti 2011 23:19

  Vaknade för det var så varmt.Gick upp 6.15 för det var otroligt varmt inne. Ändå hade jag föstret öppet i både mitt sovrum och hundrummet. Öppnade ballkongdörren ut till baksida, så det blev lite svalare inne. Hundarna sov som stockar, så jag tog kaffe och satte mig vid TV en stund.

 

  Tog en promenad med hundarna innan de åt frukost. Skönt att promenera när det är fint väder, fast inte för varmt. Det blåste lite, så det var perfekt promenadväder.

 

  Monica ringde och frågade om vi skulle åka till Östervåla. Vi åkte dit och handlade vid middagstiden. Träffade Eva, så vi stannade och pratade med henne. Var bara där en kort stund, för Monica var tvungen och hem. Hon skulle få besök på kvällen. Kul!

 

  Var inne hos Carita och Roland med lite bröd som jag handlat. Carita var jätte dålig, och hade ingen medicin. Som tur var hade jag det, så hon fick det av mig. Efter en stund blev hon bättre, så jag tror att hon slipper åka in till Uppsala, Hoppas på det bästa.

 

 Pratade med Petra i telefon. Mycket trevlig tjej med mycket kunskap om hundar. Hon är upptagen i helgen, men vi ska träffas snart och prata. Det ska bli jätte trevligt, för hon har så bra syn på hundar. Dessutom är hon mycket duktig och har ett eget företag där hon sysselsätter hundar med olika aktiviteter. Hoppas det går bra för henne.

 

  Markus ringde och vi gjorde upp var vi ska träffas imorgon. Han ska sedan följa med hem hit, och stanna ett tag.

 

  Snart ska jag rasta av hundarna, så de får lägga sig. Själv tänker jag bosätta mig framför TV i natt. Det är ju VM i friidrott.

 

           HA EN TREVLIG LÖRDAG!   

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards